dilluns, 6 de juliol del 2020

FRIDA I KAHLO

Aquestos són Frida i Kahlo.Frida és filla de la gata d´una coneguda i vingué a casa als dos mesos de nàixer.Abans de tenir-la sabia el nom que li posaria. Al gat el vaig trobar al carrer després que l´havera atropellat un cotxe.Ràpidament vam anar al veterinari per salvar-li la vida i quan vam omplir la fitxa me´l vaig mirar i de seguida vaig decidir que s´anomenaria Kahlo. Frida i Kahlo, un joc curiós de paraules ejn record de la pintora famosa.Dormen junts, mengen junts, juguen,s´estimen. Avuí he decidit posar aquesta foto ací en homenatge a la pintora mexicana.Avuí havera fet 106 anys Frida Kahlo.Dona coratge en la lluita contra la terrible malaltia que la va condemnar a viure el patiment i el dolor més horrorós, i dona coratge que es va enfrontar a tothom per defensar la seva manera d´estimar lliure i salvatge. Vaig conéixer la seva biografia en un moment important de la meva vida, i des d´aleshores ha estat acompanyant-me sovint.Qui em coneix sabrà de què parle. Un record sentit per moltes coses especials.