dissabte, 23 de juliol del 2022

MINA MANCINI


Ja porte temps organitzant els vinils i buscant aquells que no tinc però formen part de la banda sonora de la meua vida. Qui em coneix bé sap que m´agrada remenar als mercats d´antiguitats, a les fires de disc, a les antigues tendes de col.leccionisme que encara queden pel Barri del Carme( el meu enyorat i estimat barri).Compre de segona mà a les ciutats que visite, o a través de les app que s`hi dediquen.
 La setmana pasada vaig recuperar a Mina. Em recorda aquelles vesprades de ràdio mentre ma mare cosia amb la màquina i jo voletejava per l´habitació mentre léscoltava canturrejar. Ma mare ho canturrejava tot, des de la gran Mina a les folclòriques de l´`epoca. 
Així he eixit jo, que escolte des de la Jurado o Miguel Poveda  fins AC/DC passant per Sabina, Aretha Franklin , la Callas o Queen.